Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Saturday, 31 March 2012

berwajah baru, perangai tetap sama

hye semua. apa khabar. da lama tak merapu bagai dalm ni.
hee. finiy nak mentioned kat sini yang saya buat rambot baru
haha. poyo je kan. tapi biar lah. blog saya ok !
hahah. teringin nak wat digital perm.. 
sebab terlampau teringin, jadi begini lah rupe saya. 


hahah. bergulung-gulung bagai rambot nyer..
oke.finiy nak share cite sikit yang esok saya nak berkampung
dekat MELAKA . praktikal kat sane..
bagaimana agaknya.. hope berjalan dengan lanjar.. doakan saya.
iloveyou.. bye salam..