Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Friday, 6 June 2014

HATI MAHU BERKONGSI :)

ASSALAMUALAIKUM..
hye blogger sekalian. lama x update. memang stok setahun sekali agaknye.
tajuk post kali ni xtahu na tulis ape sebenarnye. 
ia sekadar nak kongsi hobi terbaru.
Actually, sekarang ni tgh latihan industri aka praktikal.
yeahhh . Alhamdulillah sangat bertuah kerana dapat kat semenanjung. heee
SUNGAI BESARR, SELANGORR
okay sebenarnye nak share hobby terbaru iaitu conteng-2 muka
MAKEUP. YEAHHH
Ni semua sbab ikot kawan baik SAZLIN BAKAR dok ambik makeup-2 
org kawin, bertunang , dinner dan sebagainye lah. 
malas la nak pot pet pot pet. ni je lahh hasil menconteng muke yg sempat snap. hee





kah kah, seyes tade keje. tengah banyak masa lapang
kalau korang berkenan nak amik pakej2 makeup dia korang bole visit dia punye fb
FB = Sazlin Abu Bakar
xsalah nak jadikan conteng-2 muke ni sebagai hobi anda. 
At least untuk menjaga imej diri sendri. jangan terover sudah. heee
oke nothing to pot pet pot pet dah. 
Goodnight korang .
Assalamualaikum :)