Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Sunday 16 June 2013

PANGKOR ISLAND W/ LOVE

Assalamualaikum..
 Meh cik adik, cik abang. meh rapat-2. 
nak kogsi cerita cuti sekolah baru-2 ni. hohoho
6hb-8hb june 2013. aku ngn couple mate aku 
rancang nak bercuti di sebuah Pulau. Finally kami telah memilih untuk 
ke PULAU PANGKOR :)
untuk kesana , segala urusan tempat tinggal, aku yang urus.
so kami buat keputusan untk stay dekat Hotel Pangkor Indah Beach Resort
murah la jugak, satu malam RM90

Macam biasa untuk kesana , haruslah naik feri. Tambang hnya RM10
untuk pergi balik. Jangan risau kat sana nnti teksi pink da sedia menunggu.
Tambang untuk teksi ke hotel hnya RM20 satu van. 
murah kan kan. 

1st day 
We all agak penat, berehat kat bilik jap. petang tu baru lah ke pantai 
berendam sekjap. . memang sun burn habis la cite dia.
tapi nak buat cam ne.. bercuti kn.
Aktiviti malam kitorang hnya keluar makan, dan main kad. then tido

2nd day
bangon seawal pagi untuk aktivi hari ni. So kitorang ade la pergi dekat sorang mamat 
beach boy ni, then amik pakej aktiviti dia. 
Only RM50/person kita dapat main 
snorkeling, banana boat, pusing satu pulau and marble boat.
sumpah ikan kat pangkor sangat menarik, kitorang bagi dia mkn Tam Tam n Contorz
dalam bnyak2 game ni, sumpah paling takot marble boat. melayang2 bagi yg kurus cam aku
ngeri la jugak. Memandangkan ini malam last, so we all buatkeputusan 
untuk makan besar. ouchhh kenyanggg :)

last day
kitorang ade beli cam ole2 untuk kami ber Enam. Sebagai tanda yang kami 
berenam dah datang Pangkor. kami beli key chain. Lepas tu semua balik rumah aku, cz rumah aku 
paling dekat.

kat sini aku kogsikan gambar kitorang kat 
PANGKOR ISLAND 



yang ni gambar kitorang baru sampai kat Jeti Lumut untuk ke Pangkor   



Ni gambar before nak gerak buat aktiviti 


yang ni gambar nak pusing2 pulau 


yang ni pulak suasana sunset kat Pulau Pangkor


yang ni makan malam terakhir kitorang 


yang ni key chain yang di tulis nama kitorang ber 6 orang


yang ni pulak, gambar kitorang nak balik rumah dkat Jeti Pangkor. 

*Thanks buat Haziq, Xaty, Hareez, Nina and Dekwan sebb menjayakan percutian kita ni.
next trip Pulau Perhentian :)


No comments:

Post a Comment