Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Sunday 24 June 2012

selangkah ke UPM

Alhamdulillah apa yang aku tunggu-2, akhirnya aku dapat.
Thanks Allah cz give me opportunity untuk masuk ke
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA KAMPUS BINTULU, SARAWAK.
waa. pengalaman yang sangt berharga.
8 JUN 2012
tarikh yang sangat bermkna bagi aku.
akhirnya dapata jugak aku masuk ke UNIVERSITY yang aku idam-2kan sejak kecik.

bila dah jauh ni sumpah terasa seperti kehilangan.
jauh dari mak, atan, bapak , family and new person in my life
IZWAN FIRDAUS BIN AWANG MOHD FAUZI.
sangat sedih, tapi xpe ingat niat aku kesini. InsyaAllah aku akan berjaya.

awak, thanks teman kan saya sebelom pergi terbang ke sini.
kenangan 10 hari awak di rumah saya sangat bermakna.
saya hargai sangat-2
perjalanan yang sangat jauh, dari  MELAKA awak ke PERAK.
awesome.. hee.

TAHNIAH ! cz awak lelaki pertama yang jumpa ayah saya. 
TAHNIAH jugak cz awak berjaya amik hati MAK ESAH .. 
awak memang terbaik. sebulan awak bersama saya, 
awak dapat rasa semua kehidupan saya.

#tq cz hantar saya sampai ke LCCT ! now kita terpisah jauh
jaga diri awak, dont worry saya sentiasa ade untuk awak.
make it easy ok. ! <3 you 


always miss you. my beby -boo. heeee 

No comments:

Post a Comment