Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Wednesday, 15 February 2012

tunggu dan lihat je lah

geram tak terkata la kan. rasa stupid gila
hurmm.. training tak menjadi. shoot bola pown cam haram.
lagi 2 hari je da nak terbang ke IPTG
bole ke nak menang cam ni. lawan SARAWAK kot..
hope nasib mnyebelahi aku. Please...
hurmm.. kalau lah ta dapat buat yang terbaik macam mana. 
mesti ade yang menunding jari nanti. 
pape pown semangat tu kene ada. hurmm.
aja aja fightin.... !

No comments:

Post a Comment