Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Sunday, 8 April 2012

terlampau berat dugaan ini .

enam hari dah berlalu, tapi aku tetap tak boleh nak dapatkan dia semula.
Ya, Allah beratnya dugaan yang kau berikan terhadapku . 
betapa susahnya, untuk berjuang untuk dapatkan dia semula.
apabila dia berkata " kita hold kan dulu relation nih, i dah tak ade rase sayang tu, i tak rasa ape-2 "
Ya, Allah luluh hati aku ni. tak bermakna aku kena putus asa. 
berusahalah finiy, berusaha lah. 
sesuatu yang terjadi mesti ade jalan pnyelesaian.
aku tak boleh bohong hati aku, aku perlukan dia, aku sayangkan dia.
shafini, kau kene kuat, ikhlas untuk berusaha finiy, 
kalau betol kau mhukan dia semula, kau kne berusaha, bukan mengalah.
kuatkan semangat kau finiy. kau mmpu, 
haziq saya terlmpau sayangkan awak. saya tak mmpu macam ni. 
tolonglah saya, tlonglah percayakan saya. 

No comments:

Post a Comment