Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Wednesday 4 April 2012

Tuhan tolong lembutkan hati dia :)

baru aku sedar ape yang aku buat ni semua salah
baru aku sedar , apa yang dia rasa bila aku buat perkara yang sama seperti dia buat sekarang
semua tu berlaku sekejap jer
mampu ke aku berubah ? 
mampu ker aku pikir perasaan dia?
salah aku jugak, sebab abaikan dia, dia jauh kat sane
dia hanya ada aku, sebagai seorang GF dia. 
tapi apa yang aku buat untuk buktikan yang aku ni gf dia??
finiy tolonglah dia, kau sepatutnya ada bila dia perlukan engkau.
kau sepatutnya gembirakan dia bila dia letih selepas bekerja.
bukan tinggalkan dia sunyi sorang-2.
sekarang, bila dia dah kenal dengan someone . baru kau nak rasa tu semua
baru kau nak sedar yang dia tu hak kau.
finiy, semua tu da terlambat finiy. 
hargailah dia. please lah finiy, dia bukan orang lain. dia TEMAN LELAKI KAU !
berubah sebelum kehilangan dia. 

# kepada sesiapa yang membaca, hargailah seseorang tu,
 saya bercerita setelah apa yang berlaku ke atas diri saya.

+ dikesempatan ini, saya nak mentionkan bahawa 1 APRIL 2012 genap  
relation kami sebagai pasangan kekasih selama 4 tahun. 
tolong doakan hubungan kami kawan-2 +

- baru saya tahu , betapa pentingnya menghargai seseorang ketika dia masih bersama kita
.sebelum dia pergi tinggalkan kita,  -

# kekasih saya, ABDUL HAZIQ BIN YUSUF #



+ saya sayang si Dia +


+ pic atas ni, masa celebrate anniversry couple  yg ke 2 tahun 9 bulan.
 sekarang dah 4 tahun. 2 tahun pic ni bertahan. Alhamdulillah +



No comments:

Post a Comment