Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Monday, 16 April 2012

Masihkah adanya sayang ..

Seminggu berlalu, macam tak percaya yang aku bukan lagi bergelar kekasihnya.
kuatkanlah semangat aku Ya Allah.. 
Aku ta boleh macam ni, aku ta boleh patah semangat. aku kene kuat.
InsyaAllah.. kalau ada jodoh tak kemana. 
Aku kena kenal siapa diri aku dulu, sebelom aku kenal orang lain.
betul , hati tak boleh nak tipu, perasaan sayang aku kat dia terlampau kuat.
Sehingga kan aku masih ta boleh nak terima kenyataan ni. 
Berat sungguh dugaan yang aku kena lalui ini. 
hurmm, menjadi tnda tanya bagi aku, masih adekah lagi perasaan sayangnya terhadap aku?
Masihkan aku diperlukan lagi dalam hidup dia. mungkin sekarang tidak.!
tapi masa akan datang, adakah aku akan kembali menjadi kekasihnya seperti biasa.
aku ta tahu jawapan tu, apa yang harus aku buat.
sampai bila aku harus menunggu. 

tapi sampai bila-2 aku akan ingat pesan dan kata-2 nya.

: finiy, kalau ade jodoh , i sendiri yang akan datang dan cari you. 

sangat bermakna kata2 dia bagi aku. Haziq saya akan tunggu awak.
Insyaallah, kalau ada jodoh kita akan kembali seperti biasa. mungkin waktu tu akan tiba.
dan mungkin waktu tu bukan milik kita. 
Aku hanya mampu berdoa. semoga KAU perkenankan doa hambamu ini. 
InsyaAllah. amin


Allah tengah uji aku. aku kena bersabar. 
Tuhan takan timpakan ujian terhadap hambanyadengan ujian 
yang hambanya tak boleh nak pikul.
InsyaAllah aku boleh.Amin 

No comments:

Post a Comment