Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Thursday 18 August 2011

disappointed

hye blogger sekalian.
Hari ni saya sangat2 la tak happy.
Ta seceria biasa, hari ni hari rabu, so just buat aktiviti ladang je.
ade snap pic tdi, tpi lain kali la upload, malas la nak upload
bila da upload t korang tgok la.
hari ni hari ke 5 aku ta pose, so aku duduk je la lam bilik
makan.. makan.. makan.
heee
malam ni yang buat aku rase sedih sangt2 bila aku
telefon mak, mak pulak tak sehat.
serba salah nak suh mak bank in duit.
mak cakap, "Along tahun ni tak de baju raya tau "
aku tak kesah, tpi aku kesah bila mak cakap sambil menangis.
aku tahu ape mak rase, 
biasalah hidup susah tanpa suami ni, aku pown da biasa hidup tanpa ayah.
" Mak along minta maaf sebab ta bole nak tolong mak, maaf mnyusahkan"
:'(
Finiy tade baju raya tak bermakna ta bole raya kan.!
kuatkan semangat finiy. hee (cuba untuk senyum)
kenapa susah sangat nak dapatkan duit !
sape ade idea dari mana harus aku cari duit tu !
kenapa la dugaan macam ni aku dapat. lemahnya. tpi aku ta bole na lawan tkdir
terima je la finiy (:

                         KISAH MR.CHARMING :

Hari ni sama cam hari2 biasa dia msg aku.
Naseb baik ada dia, tmpat untuk aku mngadu.
Dia yang bnyak kasi aku semangat . advice berguna.
Kadang2 lucu aku tgok, pandai gak dia nasihat orang. heee
Dia pesan suh aku kuatkan semangat tu.Dia cakap dia nak tlong aku.
tapi aku tanak guna duit dia lagi untuk beli apa yang aku perlukan.
Dia baru je keje, gaji first pown ta dapat. 
boo thanks sebab na bntu bb. bb appriciate sangt2.
but the same time bb tanak bu bazir untuk bb. ini masalh bb.
bb tanak libatkan orang lain. Tapi buat masa ni bb mmg perlukan bu.

satu je harapan bb boo. tahun ni bb harap kita dapat raya sama2.
bb harap bu dapat curi masa bu sikit untuk beraya ngn bb.
bb perlukan bu. bnyak bb nak cerita boo.

boo, bb nak raya tahun ni sama macam pic raya tahun lepas.
miss that moment (:


p/s: minta maaf boo


sempat lagi ber youcam kan, ingat tak bu. heee


rindu semua suasana raya bersama boo. 

Ya Allah, aku berharap sangat berikan lah aku masa dan kesempatan 
untuk beraya bersama dia Ya Allah.
aku tahu bukan aku sorang yang rindukan dia, mak aku pown sama
mak asyik tanya sal dia je. 
bertuah rasanya dapat dia,
boo please la, raya la bersama bb walau sekejap je.
itulah harapan boo. boo je yang faham pe bb rasa.
boo sorry mnyusahkan boo ngan masalah bb.
tpi, kat sapa lagi bb nak mngadu
             sekurg2nya ringan sikit beban kat otak bb ni, tq sayangg.

I LOVE YOU MY BEBY BOO
ABDUL HAZIQ YUSUF

good nytez blogger (:

No comments:

Post a Comment