Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Sunday 21 August 2011

suasana raya dah nak mula !

salam blogger. hyep2. apa khabar?
hari ni nak share sal ape yg berlaku semalam. 
ade yang best, ade yang ta best. 
kenapa ntah aku leyh lagi ade hati nak berkawan ngn budak tu. ptfff
tpi sabar je lah. klo da perangai cam tu nak wat pe tunggu lagi
buat sakit hati je.

haha lupakan pasal si senget tu, aku nak cerita sal 
susana raya kat tempat aku belaja ni
INSTITUT PERTANIAN AYER HITAM JOHOR.
haha. semangat nak tunjuk nama ip aku.
malam tdi budak2 ni da start memasang pelita.
siap dengan lagu raya bagai. 
rindunya nak blik kampung. nak gak pasang pelita ni
haha. aku sempat la tgkap gambo pelta nih.


*ni suasana kat lorong antara asrama laki ngn pompuan


*yang ni pulak dari tgkap bilik aku.. haha sebelah sana tu 
asrama lelaki la. heee

hanya tu je la yg dapat aku tgkp. ni baru hari pertama pasang pelita ni

                                     KISAH MR.CHARMING:


"bb rindu boo la. 
tpi kan kenapa bu suka cakap bnde bukan2 . bu suka merepek2
jangan la cam ni. bb sayangg bu. bu ta sayangg bb ke. 
masih awal lagi bb nak hadapi semua ni. 
bu jangan la cakap bnde bukan2 bu. "

hurm kenapa rasa lain je ni. 
"Ya, Allah lindungilah dia. Jauhkanlah dia dari kesusahan, kecelakaan."
amin.

dia ade pesan macam2 kat aku. aku rasa cuak sangat.
tpi dia ade im chat kat fb aku. dia cakap

"i tak pernah sayang girl as im love you" 


menitis air mata aku baca.
boo. bb pown ta pernah sayang lelaki lain macam mane bb sayang kan bu
+,+
jangan la cam ni bu. bb ta bole cam ni
kita jauh kan, bu ta kesian kan bb ke??
bb akan ingat ape yang bu pesan.
bb janji. !
tapi kalau boleh jaga lah diri awak untuk saya
please!
love you more sayanggg


love you dear <3 <3

hurm jangan tinggal bb ye sayangg.

k lah sampai sini je kowt.
esok aku ade test untuk pemasaran and agama
doakan saya oke !


I LOVE YOU MY BEBY-BOO
ABDUL HAZIQ BIN YUSUF





No comments:

Post a Comment