Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Thursday 18 August 2011

selfish ! tak adil sungguh =,=

hye selamat untuk semua blogger sekalian !
hari ni hari paling teruk bagi aku.
memang sangat2 ta adil la, masih ade lagi org yang selfish 
kat atas muka bumi ni, yang paling bebulu lagi da besar da tu.
kawen da dapat bnyak anak.
jangan jdikan puasa ni alasan bole ?
huh !
*mengamuk ta tentu pasal lak.
tpi hari ni, mmg aku bole dapat anugerah buruh kasar la kan.
bersusah payah berjrmur dekat matahari, org lain dok menepek je.
berjimba sana sini. come on la.
da besar la. pndai pk la. kalo orng da besar kan bijik mata tu
pndai2 la sedar bgon n buat keje,
ni harapkan orng lain membnting tulang. bila da kuar hasil, 
muka kau je nak g menjual, hey, cam ni pown ada ke???

huh penat mbebel, bukan dapat pe pown.
hari ni cam bese la, wat aktiviti ladang je. bebulu sangat2 la.
TENSION ! 
malam ni budak2 kos estet pasang pelita buluh kat kawasan hostel.
meriahnya suasana IPAH,walaweyh !!

                         kisaH mR.CHARMING :

Hari ni dia keje half day. tghari kitowg meluangkan masa jugak la 
ber im kat fb. haha. rindu meyh sama kamu.
bergurau senda pasal bulu, haha ta senonoh,
*jangan pkir yang negative ya kawan2.
then waktu bebuka hari ni dia ta msg aku, sebab membuta,
tpi bila azan tu ade la dia wish selamat bebuka,
then aku bergurau je cakap dia tak pose.
terus dia sound aku .?
"makin lama makin ta faham la ngan kau"
oh God. dia maraha aku. cuih sedih, niat bergurau.
mybe dy take serious sangat kowt.
penat berkol2 bnyak kali, ego pnya kuat sampai ta angkat.
lama2 angkat gak, n berdamai, n bersms sampai sekrang.. weee

CABARAN UNTUK AKU BESOK !

*exam english la weyh. yang penting aku ta tahu nak study ape.
lalala. dok diam saja sudah. hahaha

hanya itu saja untuk hari ini,:

I LOVE YOU MY BEBY-BOO
ABDUL HAZIQ BIN YUSUF

No comments:

Post a Comment