Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Saturday, 8 October 2011

Akhirnya JUMPA !

ape yang penting dalam hidup dia sebenarnya,
gamba tu atau AKU ??
ikot logik nye memang aku la yang lagi penting
tapi malam ni dia buad aku sedih pulak.
aku mmg careless letak barang yang dia kasi merata-rata
tapi aku yakin gamba tu tak hilang, cuma terlupa letak kat mana.
He said for me 
" bb tahu kan , gamba tu satu-satunya yang bu ada, bu percaya 
dekat bb dan amanah kan gamba tu dekat bb"
so, sure dah nampak ape yang lagi penting kan.. 

so aku cari then jumpa jugak akhirnya. ! 
ade je kat dalam dompet aku, korang nak tahu gamba ape??

*gamba dia masa kecik-kecik.. gemok kan. 


* nah aku zoom kan lagi supaya lebih JELAS, TERANG , dan NYATA


+ inilah dia si DEBAB haziq ! bf aku +

so bu pas ni dah rase berpuas hati kannn, saya da jumpa gamba kamu 
huhuhuh.

okay, sok dia nak g outstation.. selama 1week kowt !
huh .. aku sedih, tapi aku bangga sebab dia dah berjaya 
tak pernah-perbah dia baca ikrar, sejak dari sekolah lagi.
tapi sekarang, amboi kemain lagi. 


inilah dia, En, Abdul Haziq Bin Yusuf !
Pembantu Kaji Bumi, JMG  kuala Terengganu

saya nak jadikan dia contoh saya .
you are my SUPERDUPERHERO !!

okay cukup dah kowt setakat nih.. nunite semua 
mimpi indah bagai okay !! 
mmmmmuuuaaaxxxxx

No comments:

Post a Comment