Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Saturday, 8 October 2011

SEKIAN LAMA !

hye blogger .. suda lame tak selongkar blog ini.
akhirnya berjaya jugak aku ubah semua nya dekat blog ini.
sebelum ni lagu raya, sekarang dah habis raya kaaannn.
tuka la pulak. tak berapa berpuas hati lagi nih !!
tapi da letih bona. tu yang pura2 rase berpuas hati .

banyak perkara yang dah berlalu , tpi tak sempat nak kongsi
alasannya ...???
sebab MALAS nak menaip. haha
senangkan.
walau ape pown finiy rindu kat korang semua.
LOVE YOU 
my family, my friends , and also at my beloved
ABDUL HAZIQ BIN YUSUF 




*malu nak cakap yang saya rindu kamu semua guys..
MUAXXXX !

No comments:

Post a Comment