Dunia Fantasi Saya

Dunia Fantasi Saya

TEKAN SINI

Followers

About Me

My photo
hallo there, i'm finiy and this is my official blog. i love writing. thats the reason why i do this blog and i also love to share my stories with my friends.so enjoy when you read this blog dear :)

mY true Love

mY true Love
IBUNDA NOOR AISAH
"Mother is an undying love, A love beyond compare, the one you take your troubles to, she is the one who really cares. Mother you are all of this and more, I love you very much"

gadis-2 ku sayangg

gadis-2 ku sayangg
ONE3RD SIBLINGss
"sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan. tanpa persahabatan percintaan akan berakhir.tetapi tanpa percintaan sahabat boleh kekal. oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin.

mY little brO

mY little brO
ini satu-2 nya adik kandung aku yang lahir dari satu perut ibu yang sama . MOHD SAHRIL AZLI. iloveyou more then you love me sayangg. saya akan selalu ada untuk awak <3. rajin-2 la follow blog dia - CLICK HIS PHOTO !
Powered by Blogger.

Wednesday, 19 October 2011

saya rindu ONE3RD SIBLINGSS ! waaa. mahu nanges, ketawa ternahak-2, tersenyum sorang-2. jom la rase ape yang saya rase. wee

malam nih aku teringat kat semua member-2 semaian
ofcourse dekat ONE3RD SIBLINGSS !
betapa sweetnye kita dulu-2 kan. 
makan, lepak, tido, mengumpat, prep semuanya bersama
HAHA ~~ tapi yang paling aku ingat ialah
time buli junior.. lagi2 geng cengkam. 
sejahat mane pown kita buat kat geng cengkam tu, last2 jadi member aku weyh kat IP nih. 
haha. lucu tahap gaban. 

* aku nak cakap sesuatu yang aku sayang sangat-2 dekat korang.
hopefully dapat kumpul sama-2

baju tema,. hitam merah. da macam ape dah.. mata semua bersinar




baju batik semaian. kalau g prep baju semua nak meriah kannn
my bestfriend nana, tieya, finiy
sayang korang ketat-2





3 gambar ni paling aku ingat. waktu bufday 
nana dengan sajar
20 0ct, esok weyh.. kalau dekat da lama kene baling da
dengan susu basi, telur.. yerk seram gila
*perasan tak cukup 12 orang kann gambar nih. bagusss

NI CAM MANE BOLEH TIMBULNYA GAMBAR MEREKA NIH. 
MUSYKIL AKU !


haha. cb, apow, n my love abang katong
hahah. mengapa anda semua botak yee. musykil lah.
haha. kelaka lah gamba nih.. 

* SUMPAH SAYA RINDU MEREKA SEMUA. !!!
hope korang pown begitu. 



No comments:

Post a Comment